Gyakran ismételt kérdések
Hogyan tudok jegyet vásárolni a Madách Színház élő online előadásira?
A www.madachszinhaz.hu/szinpadon oldalunkon található online műsorunk és ugyanezen az oldalon van mód a jegyvásárlásra is.
Mikor nézhetem meg a megvásárolt jeggyel az élő előadást?
Az élő előadást kizárólag a meghirdetett időpontban van lehetőség megnézni. Ha véletlenül elmulasztotta, később sajnos ezt nem tudja pótolni.
Letölthetem az előadásokat, hogy offline is megtekintsem?
Ez nem lehetséges.
Félbehagyhatom-e az előadás megtekintését és folytathatom-e később?
Igen, viszont az élő előadás mindeközben folytatódik, a kihagyott részek visszanézésére vagy pótlására nincs lehetőség.
Bármilyen IP címről meg lehet nézni az előadásokat?
Magyarországról és külföldről egyaránt megtekinthetők a színpadON előadásaink.
Hogyan tudok fizetni?
Érvényes, fedezettel bíró és internetes fizetésre alkalmas bankkártyával.
A jegyvásárlást követően van lehetőségem elállni és visszakapni a pénzem?
A jegyvásárlás előtt kérjük, alaposan fontolja meg vásárlási szándékát, mert a jegyvásárlást követően nem áll módunkban jegyet visszaváltani.
Jegyvásárlásomról tudok számlát kérni?
Igen. Fizetési adatai megadását követően jelölje be a „Vásárlásomról szeretnék kérni számlát” lehetőséget. A számlát a sikeres jegyvásárlást követően rendszerünk kiküldi az email címére. Utólagos számlaigénylésre nincs mód.
Kell-e regisztrálnom a jegyvásárláshoz?
Regisztráció nélkül is lehetőség van jegyvásárlásra, illetve beléphet Facebook vagy Google fiókjával is. Az utóbbi két esetben a jegy és a nyugta/számla arra az email címre érkezik, ami a Facebook vagy a Google fiókjához van rendelve.
A regisztráció előnye, hogy adatait csak egyszer kell megadnia, a regisztrációt követően pedig létrejön az Ön színpadON fiókja, ahol megvásárolt jegyei mellett az Ajándékozás funkció is a rendelkezésére áll.
Hogyan kapom meg a jegyemet?
A sikeres vásárlást követően kiküldjük a jegyet tartalmazó emailt a vásárlás során megadott e-mail címre.
Mi történik, ha mégsem kapok visszaigazoló e-mailt, benne a jegyemmel?
Kérjük, nézze meg, hogy a jegyet tartalmazó visszaigazoló email nem került-e a „Spam” vagy „Promóció” mappába. Ha Google vagy Facebook fiókkal vásárolt, akkor az ezekhez kapcsolt email címére fog érkezni a jegye, amely eltérhet a jelenleg használt email címétől. Előfordulhat az is, hogy email címét elgépeli, ezért kérjük, mindig ellenőrizze le, hogy a megfelelő email címet írta-e be. Ha regisztrált, a jegyeit megtalálja a regisztráció során létrejött fiókjában is.
Megvettem a jegyet. Hogyan jutok a virtuális nézőtérre?
Az előadásaink a meghirdetett időpont előtt fél órával válnak elérhetővé.
Belépési lehetőségek:
1. Az emailben található „Tovább az előadásra” gombra klikkelve bejut a Madách Színház weboldalára, ahol érvényesítheti a jegyét az a „Jegy érvényesítése” gombbal. Ezt követően megérkezik a virtuális nézőtérre.
2. Amennyiben valamilyen okból a „Tovább az előadásra” gomb nem él, másolja be böngészőjébe a jegy linkjét, és a megjelenő ablakban érvényesítse jegyét.
3. Amennyiben az első vagy a második esetben a felugró oldalon üresen találja az azonosító mezőjét, az emailből kimásolva beillesztheti és érvényesítheti azt.
4. Lépjen be fiókjába a regisztráció során megadott adatokkal, és a „Jegyeim” linkre kattintva válassza ki az aktuális előadáshoz tartozó jegyet. Az „Előadás megtekintése” gombra kattintva a virtuális nézőtérre érkezik.
Milyen eszközön tudom megnézni az előadást és milyen internet-kapcsolatra van szükségem?
Az alábbi eszközökön tudja megnézni online előadásainkat:
- okostelefon
- tablet /iPad
- laptop
- asztali gép
- okostévé*
*Az okostévék különböző típusai eltérő operációs rendszerekkel rendelkeznek, így változó, hogy alkalmas-e a készülék az online előadások lejátszására. Ha a közvetlen lejátszás nem működik, HDMI kábel segítségével a tévét össze lehet kötni a laptoppal/számítógéppel, illetve a "Csatlakozás vezeték nélküli megjelenítőeszközhöz" funkcióval tükrözhető a számítógép képe a tévére.
A https://madachszinhaz.hu/technikai-kovetelmenyek oldalunkon található videóra kattintva ellenőrizheti, hogy eszköze és böngészője alkalmas-e a színpadON előadásainak a lejátszásra.
Online előadásainkat Full HD (1920x1080) felbontásban közvetítjük, ezért javasoljuk, hogy ezt a beállítást válasszák eszközükön. Ezt az értéket a lejátszó jobb alsó sarkában található kis HD gombra kattintva állíthatják be. Alacsonyabb beállításnál számítani kell a kép élességének csökkenésére. A beállítás kb. 10-15 mp múlva válik láthatóvá.
Mit a teendőm, ha a böngésző hibaüzenetet mutat?
Ellenőrizze, hogy támogatott böngészőt használ-e. Ezt követően próbálkozzon meg az Előzmények törlésével, beleértve a gyorsítótár (cache) és a cookie-k törlését, és próbálja meg ismét a lejátszást.
Mi a teendő, ha az előadás megtekintése közben probléma merül fel a kép- vagy a hangminőséggel, nem látható a lejátszó, vagy megáll a közvetítés?
A felmerülő problémákat legtöbbször a gyenge internetkapcsolat okozza.
Lehetőségek:
1. A Ctrl és F5 billentyűkkel frissítse a képernyőt, vagy indítsa újra a böngészőt, illetve ellenőrizze az internetkapcsolat állapotát.
2. Ha routert használ, és a probléma nem szűnik meg, húzza ki a hálózatból a routert néhány percre, majd csatlakoztassa újra.
3. Váltson wifiről kábelcsatlakozásra, illetve állítsa le az egyéb internetes alkalmazásokat.
Mi a teendő, ha a közvetítés hangja nem jól hallható?
Ez főleg laptopok esetében fordul elő - néhány laptop típus hangszórója nem megfelelő, ilyen esetben érdemes fülhallgatót használni, illetve a lejátszón és a gépen is be kell állítani a hangot.
„Visszhangzik” a közvetítés
A jelenség oka, hogy egymást követően többször megnyitották az oldalt. Érdemes ilyenkor bezárni a böngészőt, és elölről kezdeni a bejelentkezést.
Előadás közben hogy lehet bezárni a chat ablakot?
A lejátszó jobb alsó sarkában a HD ikon mellett található kétirányú nyíllal lehet teljes képernyőre váltani. Ebben az esetben a chat ablak nem látszik.
/
Fotó:
Hogyan tudok jegyet vásárolni a Madách Színház élő online előadásira?
A www.madachszinhaz.hu/szinpadon oldalunkon található online műsorunk és ugyanezen az oldalon van mód a jegyvásárlásra is.
Mikor nézhetem meg a megvásárolt jeggyel az élő előadást?
Az élő előadást kizárólag a meghirdetett időpontban van lehetőség megnézni. Ha véletlenül elmulasztotta, később sajnos ezt nem tudja pótolni.
Letölthetem az előadásokat, hogy offline is megtekintsem?
Ez nem lehetséges.
Félbehagyhatom-e az előadás megtekintését és folytathatom-e később?
Igen, viszont az élő előadás mindeközben folytatódik, a kihagyott részek visszanézésére vagy pótlására nincs lehetőség.
Bármilyen IP címről meg lehet nézni az előadásokat?
Magyarországról és külföldről egyaránt megtekinthetők a színpadON előadásaink.
Hogyan tudok fizetni?
Érvényes, fedezettel bíró és internetes fizetésre alkalmas bankkártyával.
A jegyvásárlást követően van lehetőségem elállni és visszakapni a pénzem?
A jegyvásárlás előtt kérjük, alaposan fontolja meg vásárlási szándékát, mert a jegyvásárlást követően nem áll módunkban jegyet visszaváltani.
Jegyvásárlásomról tudok számlát kérni?
Igen. Fizetési adatai megadását követően jelölje be a „Vásárlásomról szeretnék kérni számlát” lehetőséget. A számlát a sikeres jegyvásárlást követően rendszerünk kiküldi az email címére. Utólagos számlaigénylésre nincs mód.
Kell-e regisztrálnom a jegyvásárláshoz?
Regisztráció nélkül is lehetőség van jegyvásárlásra, illetve beléphet Facebook vagy Google fiókjával is. Az utóbbi két esetben a jegy és a nyugta/számla arra az email címre érkezik, ami a Facebook vagy a Google fiókjához van rendelve.
A regisztráció előnye, hogy adatait csak egyszer kell megadnia, a regisztrációt követően pedig létrejön az Ön színpadON fiókja, ahol megvásárolt jegyei mellett az Ajándékozás funkció is a rendelkezésére áll.
Hogyan kapom meg a jegyemet?
A sikeres vásárlást követően kiküldjük a jegyet tartalmazó emailt a vásárlás során megadott e-mail címre.
Mi történik, ha mégsem kapok visszaigazoló e-mailt, benne a jegyemmel?
Kérjük, nézze meg, hogy a jegyet tartalmazó visszaigazoló email nem került-e a „Spam” vagy „Promóció” mappába. Ha Google vagy Facebook fiókkal vásárolt, akkor az ezekhez kapcsolt email címére fog érkezni a jegye, amely eltérhet a jelenleg használt email címétől. Előfordulhat az is, hogy email címét elgépeli, ezért kérjük, mindig ellenőrizze le, hogy a megfelelő email címet írta-e be. Ha regisztrált, a jegyeit megtalálja a regisztráció során létrejött fiókjában is.
Megvettem a jegyet. Hogyan jutok a virtuális nézőtérre?
Az előadásaink a meghirdetett időpont előtt fél órával válnak elérhetővé.
Belépési lehetőségek:
1. Az emailben található „Tovább az előadásra” gombra klikkelve bejut a Madách Színház weboldalára, ahol érvényesítheti a jegyét az a „Jegy érvényesítése” gombbal. Ezt követően megérkezik a virtuális nézőtérre.
2. Amennyiben valamilyen okból a „Tovább az előadásra” gomb nem él, másolja be böngészőjébe a jegy linkjét, és a megjelenő ablakban érvényesítse jegyét.
3. Amennyiben az első vagy a második esetben a felugró oldalon üresen találja az azonosító mezőjét, az emailből kimásolva beillesztheti és érvényesítheti azt.
4. Lépjen be fiókjába a regisztráció során megadott adatokkal, és a „Jegyeim” linkre kattintva válassza ki az aktuális előadáshoz tartozó jegyet. Az „Előadás megtekintése” gombra kattintva a virtuális nézőtérre érkezik.
Milyen eszközön tudom megnézni az előadást és milyen internet-kapcsolatra van szükségem?
Az alábbi eszközökön tudja megnézni online előadásainkat:
- okostelefon
- tablet /iPad
- laptop
- asztali gép
- okostévé*
*Az okostévék különböző típusai eltérő operációs rendszerekkel rendelkeznek, így változó, hogy alkalmas-e a készülék az online előadások lejátszására. Ha a közvetlen lejátszás nem működik, HDMI kábel segítségével a tévét össze lehet kötni a laptoppal/számítógéppel, illetve a "Csatlakozás vezeték nélküli megjelenítőeszközhöz" funkcióval tükrözhető a számítógép képe a tévére.
A https://madachszinhaz.hu/technikai-kovetelmenyek oldalunkon található videóra kattintva ellenőrizheti, hogy eszköze és böngészője alkalmas-e a színpadON előadásainak a lejátszásra.
Online előadásainkat Full HD (1920x1080) felbontásban közvetítjük, ezért javasoljuk, hogy ezt a beállítást válasszák eszközükön. Ezt az értéket a lejátszó jobb alsó sarkában található kis HD gombra kattintva állíthatják be. Alacsonyabb beállításnál számítani kell a kép élességének csökkenésére. A beállítás kb. 10-15 mp múlva válik láthatóvá.
Mit a teendőm, ha a böngésző hibaüzenetet mutat?
Ellenőrizze, hogy támogatott böngészőt használ-e. Ezt követően próbálkozzon meg az Előzmények törlésével, beleértve a gyorsítótár (cache) és a cookie-k törlését, és próbálja meg ismét a lejátszást.
Mi a teendő, ha az előadás megtekintése közben probléma merül fel a kép- vagy a hangminőséggel, nem látható a lejátszó, vagy megáll a közvetítés?
A felmerülő problémákat legtöbbször a gyenge internetkapcsolat okozza.
Lehetőségek:
1. A Ctrl és F5 billentyűkkel frissítse a képernyőt, vagy indítsa újra a böngészőt, illetve ellenőrizze az internetkapcsolat állapotát.
2. Ha routert használ, és a probléma nem szűnik meg, húzza ki a hálózatból a routert néhány percre, majd csatlakoztassa újra.
3. Váltson wifiről kábelcsatlakozásra, illetve állítsa le az egyéb internetes alkalmazásokat.
Mi a teendő, ha a közvetítés hangja nem jól hallható?
Ez főleg laptopok esetében fordul elő - néhány laptop típus hangszórója nem megfelelő, ilyen esetben érdemes fülhallgatót használni, illetve a lejátszón és a gépen is be kell állítani a hangot.
„Visszhangzik” a közvetítés
A jelenség oka, hogy egymást követően többször megnyitották az oldalt. Érdemes ilyenkor bezárni a böngészőt, és elölről kezdeni a bejelentkezést.
Előadás közben hogy lehet bezárni a chat ablakot?
A lejátszó jobb alsó sarkában a HD ikon mellett található kétirányú nyíllal lehet teljes képernyőre váltani. Ebben az esetben a chat ablak nem látszik.
/
Fotó:
Mikor nézhetem meg a megvásárolt jeggyel az élő előadást?
Az élő előadást kizárólag a meghirdetett időpontban van lehetőség megnézni. Ha véletlenül elmulasztotta, később sajnos ezt nem tudja pótolni.
Letölthetem az előadásokat, hogy offline is megtekintsem?
Ez nem lehetséges.
Félbehagyhatom-e az előadás megtekintését és folytathatom-e később?
Igen, viszont az élő előadás mindeközben folytatódik, a kihagyott részek visszanézésére vagy pótlására nincs lehetőség.
Bármilyen IP címről meg lehet nézni az előadásokat?
Magyarországról és külföldről egyaránt megtekinthetők a színpadON előadásaink.
Hogyan tudok fizetni?
Érvényes, fedezettel bíró és internetes fizetésre alkalmas bankkártyával.
A jegyvásárlást követően van lehetőségem elállni és visszakapni a pénzem?
A jegyvásárlás előtt kérjük, alaposan fontolja meg vásárlási szándékát, mert a jegyvásárlást követően nem áll módunkban jegyet visszaváltani.
Jegyvásárlásomról tudok számlát kérni?
Igen. Fizetési adatai megadását követően jelölje be a „Vásárlásomról szeretnék kérni számlát” lehetőséget. A számlát a sikeres jegyvásárlást követően rendszerünk kiküldi az email címére. Utólagos számlaigénylésre nincs mód.
Kell-e regisztrálnom a jegyvásárláshoz?
Regisztráció nélkül is lehetőség van jegyvásárlásra, illetve beléphet Facebook vagy Google fiókjával is. Az utóbbi két esetben a jegy és a nyugta/számla arra az email címre érkezik, ami a Facebook vagy a Google fiókjához van rendelve.
A regisztráció előnye, hogy adatait csak egyszer kell megadnia, a regisztrációt követően pedig létrejön az Ön színpadON fiókja, ahol megvásárolt jegyei mellett az Ajándékozás funkció is a rendelkezésére áll.
Hogyan kapom meg a jegyemet?
A sikeres vásárlást követően kiküldjük a jegyet tartalmazó emailt a vásárlás során megadott e-mail címre.
Mi történik, ha mégsem kapok visszaigazoló e-mailt, benne a jegyemmel?
Kérjük, nézze meg, hogy a jegyet tartalmazó visszaigazoló email nem került-e a „Spam” vagy „Promóció” mappába. Ha Google vagy Facebook fiókkal vásárolt, akkor az ezekhez kapcsolt email címére fog érkezni a jegye, amely eltérhet a jelenleg használt email címétől. Előfordulhat az is, hogy email címét elgépeli, ezért kérjük, mindig ellenőrizze le, hogy a megfelelő email címet írta-e be. Ha regisztrált, a jegyeit megtalálja a regisztráció során létrejött fiókjában is.
Megvettem a jegyet. Hogyan jutok a virtuális nézőtérre?
Az előadásaink a meghirdetett időpont előtt fél órával válnak elérhetővé.
Belépési lehetőségek:
1. Az emailben található „Tovább az előadásra” gombra klikkelve bejut a Madách Színház weboldalára, ahol érvényesítheti a jegyét az a „Jegy érvényesítése” gombbal. Ezt követően megérkezik a virtuális nézőtérre.
2. Amennyiben valamilyen okból a „Tovább az előadásra” gomb nem él, másolja be böngészőjébe a jegy linkjét, és a megjelenő ablakban érvényesítse jegyét.
3. Amennyiben az első vagy a második esetben a felugró oldalon üresen találja az azonosító mezőjét, az emailből kimásolva beillesztheti és érvényesítheti azt.
4. Lépjen be fiókjába a regisztráció során megadott adatokkal, és a „Jegyeim” linkre kattintva válassza ki az aktuális előadáshoz tartozó jegyet. Az „Előadás megtekintése” gombra kattintva a virtuális nézőtérre érkezik.
Milyen eszközön tudom megnézni az előadást és milyen internet-kapcsolatra van szükségem?
Az alábbi eszközökön tudja megnézni online előadásainkat:
- okostelefon
- tablet /iPad
- laptop
- asztali gép
- okostévé*
*Az okostévék különböző típusai eltérő operációs rendszerekkel rendelkeznek, így változó, hogy alkalmas-e a készülék az online előadások lejátszására. Ha a közvetlen lejátszás nem működik, HDMI kábel segítségével a tévét össze lehet kötni a laptoppal/számítógéppel, illetve a "Csatlakozás vezeték nélküli megjelenítőeszközhöz" funkcióval tükrözhető a számítógép képe a tévére.
A https://madachszinhaz.hu/technikai-kovetelmenyek oldalunkon található videóra kattintva ellenőrizheti, hogy eszköze és böngészője alkalmas-e a színpadON előadásainak a lejátszásra.
Online előadásainkat Full HD (1920x1080) felbontásban közvetítjük, ezért javasoljuk, hogy ezt a beállítást válasszák eszközükön. Ezt az értéket a lejátszó jobb alsó sarkában található kis HD gombra kattintva állíthatják be. Alacsonyabb beállításnál számítani kell a kép élességének csökkenésére. A beállítás kb. 10-15 mp múlva válik láthatóvá.
Mit a teendőm, ha a böngésző hibaüzenetet mutat?
Ellenőrizze, hogy támogatott böngészőt használ-e. Ezt követően próbálkozzon meg az Előzmények törlésével, beleértve a gyorsítótár (cache) és a cookie-k törlését, és próbálja meg ismét a lejátszást.
Mi a teendő, ha az előadás megtekintése közben probléma merül fel a kép- vagy a hangminőséggel, nem látható a lejátszó, vagy megáll a közvetítés?
A felmerülő problémákat legtöbbször a gyenge internetkapcsolat okozza.
Lehetőségek:
1. A Ctrl és F5 billentyűkkel frissítse a képernyőt, vagy indítsa újra a böngészőt, illetve ellenőrizze az internetkapcsolat állapotát.
2. Ha routert használ, és a probléma nem szűnik meg, húzza ki a hálózatból a routert néhány percre, majd csatlakoztassa újra.
3. Váltson wifiről kábelcsatlakozásra, illetve állítsa le az egyéb internetes alkalmazásokat.
Mi a teendő, ha a közvetítés hangja nem jól hallható?
Ez főleg laptopok esetében fordul elő - néhány laptop típus hangszórója nem megfelelő, ilyen esetben érdemes fülhallgatót használni, illetve a lejátszón és a gépen is be kell állítani a hangot.
„Visszhangzik” a közvetítés
A jelenség oka, hogy egymást követően többször megnyitották az oldalt. Érdemes ilyenkor bezárni a böngészőt, és elölről kezdeni a bejelentkezést.
Előadás közben hogy lehet bezárni a chat ablakot?
A lejátszó jobb alsó sarkában a HD ikon mellett található kétirányú nyíllal lehet teljes képernyőre váltani. Ebben az esetben a chat ablak nem látszik.
/
Fotó:
Letölthetem az előadásokat, hogy offline is megtekintsem?
Ez nem lehetséges.
Félbehagyhatom-e az előadás megtekintését és folytathatom-e később?
Igen, viszont az élő előadás mindeközben folytatódik, a kihagyott részek visszanézésére vagy pótlására nincs lehetőség.
Bármilyen IP címről meg lehet nézni az előadásokat?
Magyarországról és külföldről egyaránt megtekinthetők a színpadON előadásaink.
Hogyan tudok fizetni?
Érvényes, fedezettel bíró és internetes fizetésre alkalmas bankkártyával.
A jegyvásárlást követően van lehetőségem elállni és visszakapni a pénzem?
A jegyvásárlás előtt kérjük, alaposan fontolja meg vásárlási szándékát, mert a jegyvásárlást követően nem áll módunkban jegyet visszaváltani.
Jegyvásárlásomról tudok számlát kérni?
Igen. Fizetési adatai megadását követően jelölje be a „Vásárlásomról szeretnék kérni számlát” lehetőséget. A számlát a sikeres jegyvásárlást követően rendszerünk kiküldi az email címére. Utólagos számlaigénylésre nincs mód.
Kell-e regisztrálnom a jegyvásárláshoz?
Regisztráció nélkül is lehetőség van jegyvásárlásra, illetve beléphet Facebook vagy Google fiókjával is. Az utóbbi két esetben a jegy és a nyugta/számla arra az email címre érkezik, ami a Facebook vagy a Google fiókjához van rendelve.
A regisztráció előnye, hogy adatait csak egyszer kell megadnia, a regisztrációt követően pedig létrejön az Ön színpadON fiókja, ahol megvásárolt jegyei mellett az Ajándékozás funkció is a rendelkezésére áll.
Hogyan kapom meg a jegyemet?
A sikeres vásárlást követően kiküldjük a jegyet tartalmazó emailt a vásárlás során megadott e-mail címre.
Mi történik, ha mégsem kapok visszaigazoló e-mailt, benne a jegyemmel?
Kérjük, nézze meg, hogy a jegyet tartalmazó visszaigazoló email nem került-e a „Spam” vagy „Promóció” mappába. Ha Google vagy Facebook fiókkal vásárolt, akkor az ezekhez kapcsolt email címére fog érkezni a jegye, amely eltérhet a jelenleg használt email címétől. Előfordulhat az is, hogy email címét elgépeli, ezért kérjük, mindig ellenőrizze le, hogy a megfelelő email címet írta-e be. Ha regisztrált, a jegyeit megtalálja a regisztráció során létrejött fiókjában is.
Megvettem a jegyet. Hogyan jutok a virtuális nézőtérre?
Az előadásaink a meghirdetett időpont előtt fél órával válnak elérhetővé.
Belépési lehetőségek:
1. Az emailben található „Tovább az előadásra” gombra klikkelve bejut a Madách Színház weboldalára, ahol érvényesítheti a jegyét az a „Jegy érvényesítése” gombbal. Ezt követően megérkezik a virtuális nézőtérre.
2. Amennyiben valamilyen okból a „Tovább az előadásra” gomb nem él, másolja be böngészőjébe a jegy linkjét, és a megjelenő ablakban érvényesítse jegyét.
3. Amennyiben az első vagy a második esetben a felugró oldalon üresen találja az azonosító mezőjét, az emailből kimásolva beillesztheti és érvényesítheti azt.
4. Lépjen be fiókjába a regisztráció során megadott adatokkal, és a „Jegyeim” linkre kattintva válassza ki az aktuális előadáshoz tartozó jegyet. Az „Előadás megtekintése” gombra kattintva a virtuális nézőtérre érkezik.
Milyen eszközön tudom megnézni az előadást és milyen internet-kapcsolatra van szükségem?
Az alábbi eszközökön tudja megnézni online előadásainkat:
- okostelefon
- tablet /iPad
- laptop
- asztali gép
- okostévé*
*Az okostévék különböző típusai eltérő operációs rendszerekkel rendelkeznek, így változó, hogy alkalmas-e a készülék az online előadások lejátszására. Ha a közvetlen lejátszás nem működik, HDMI kábel segítségével a tévét össze lehet kötni a laptoppal/számítógéppel, illetve a "Csatlakozás vezeték nélküli megjelenítőeszközhöz" funkcióval tükrözhető a számítógép képe a tévére.
A https://madachszinhaz.hu/technikai-kovetelmenyek oldalunkon található videóra kattintva ellenőrizheti, hogy eszköze és böngészője alkalmas-e a színpadON előadásainak a lejátszásra.
Online előadásainkat Full HD (1920x1080) felbontásban közvetítjük, ezért javasoljuk, hogy ezt a beállítást válasszák eszközükön. Ezt az értéket a lejátszó jobb alsó sarkában található kis HD gombra kattintva állíthatják be. Alacsonyabb beállításnál számítani kell a kép élességének csökkenésére. A beállítás kb. 10-15 mp múlva válik láthatóvá.
Mit a teendőm, ha a böngésző hibaüzenetet mutat?
Ellenőrizze, hogy támogatott böngészőt használ-e. Ezt követően próbálkozzon meg az Előzmények törlésével, beleértve a gyorsítótár (cache) és a cookie-k törlését, és próbálja meg ismét a lejátszást.
Mi a teendő, ha az előadás megtekintése közben probléma merül fel a kép- vagy a hangminőséggel, nem látható a lejátszó, vagy megáll a közvetítés?
A felmerülő problémákat legtöbbször a gyenge internetkapcsolat okozza.
Lehetőségek:
1. A Ctrl és F5 billentyűkkel frissítse a képernyőt, vagy indítsa újra a böngészőt, illetve ellenőrizze az internetkapcsolat állapotát.
2. Ha routert használ, és a probléma nem szűnik meg, húzza ki a hálózatból a routert néhány percre, majd csatlakoztassa újra.
3. Váltson wifiről kábelcsatlakozásra, illetve állítsa le az egyéb internetes alkalmazásokat.
Mi a teendő, ha a közvetítés hangja nem jól hallható?
Ez főleg laptopok esetében fordul elő - néhány laptop típus hangszórója nem megfelelő, ilyen esetben érdemes fülhallgatót használni, illetve a lejátszón és a gépen is be kell állítani a hangot.
„Visszhangzik” a közvetítés
A jelenség oka, hogy egymást követően többször megnyitották az oldalt. Érdemes ilyenkor bezárni a böngészőt, és elölről kezdeni a bejelentkezést.
Előadás közben hogy lehet bezárni a chat ablakot?
A lejátszó jobb alsó sarkában a HD ikon mellett található kétirányú nyíllal lehet teljes képernyőre váltani. Ebben az esetben a chat ablak nem látszik.
/
Fotó:
Félbehagyhatom-e az előadás megtekintését és folytathatom-e később?
Igen, viszont az élő előadás mindeközben folytatódik, a kihagyott részek visszanézésére vagy pótlására nincs lehetőség.
Bármilyen IP címről meg lehet nézni az előadásokat?
Magyarországról és külföldről egyaránt megtekinthetők a színpadON előadásaink.
Hogyan tudok fizetni?
Érvényes, fedezettel bíró és internetes fizetésre alkalmas bankkártyával.
A jegyvásárlást követően van lehetőségem elállni és visszakapni a pénzem?
A jegyvásárlás előtt kérjük, alaposan fontolja meg vásárlási szándékát, mert a jegyvásárlást követően nem áll módunkban jegyet visszaváltani.
Jegyvásárlásomról tudok számlát kérni?
Igen. Fizetési adatai megadását követően jelölje be a „Vásárlásomról szeretnék kérni számlát” lehetőséget. A számlát a sikeres jegyvásárlást követően rendszerünk kiküldi az email címére. Utólagos számlaigénylésre nincs mód.
Kell-e regisztrálnom a jegyvásárláshoz?
Regisztráció nélkül is lehetőség van jegyvásárlásra, illetve beléphet Facebook vagy Google fiókjával is. Az utóbbi két esetben a jegy és a nyugta/számla arra az email címre érkezik, ami a Facebook vagy a Google fiókjához van rendelve.
A regisztráció előnye, hogy adatait csak egyszer kell megadnia, a regisztrációt követően pedig létrejön az Ön színpadON fiókja, ahol megvásárolt jegyei mellett az Ajándékozás funkció is a rendelkezésére áll.
Hogyan kapom meg a jegyemet?
A sikeres vásárlást követően kiküldjük a jegyet tartalmazó emailt a vásárlás során megadott e-mail címre.
Mi történik, ha mégsem kapok visszaigazoló e-mailt, benne a jegyemmel?
Kérjük, nézze meg, hogy a jegyet tartalmazó visszaigazoló email nem került-e a „Spam” vagy „Promóció” mappába. Ha Google vagy Facebook fiókkal vásárolt, akkor az ezekhez kapcsolt email címére fog érkezni a jegye, amely eltérhet a jelenleg használt email címétől. Előfordulhat az is, hogy email címét elgépeli, ezért kérjük, mindig ellenőrizze le, hogy a megfelelő email címet írta-e be. Ha regisztrált, a jegyeit megtalálja a regisztráció során létrejött fiókjában is.
Megvettem a jegyet. Hogyan jutok a virtuális nézőtérre?
Az előadásaink a meghirdetett időpont előtt fél órával válnak elérhetővé.
Belépési lehetőségek:
1. Az emailben található „Tovább az előadásra” gombra klikkelve bejut a Madách Színház weboldalára, ahol érvényesítheti a jegyét az a „Jegy érvényesítése” gombbal. Ezt követően megérkezik a virtuális nézőtérre.
2. Amennyiben valamilyen okból a „Tovább az előadásra” gomb nem él, másolja be böngészőjébe a jegy linkjét, és a megjelenő ablakban érvényesítse jegyét.
3. Amennyiben az első vagy a második esetben a felugró oldalon üresen találja az azonosító mezőjét, az emailből kimásolva beillesztheti és érvényesítheti azt.
4. Lépjen be fiókjába a regisztráció során megadott adatokkal, és a „Jegyeim” linkre kattintva válassza ki az aktuális előadáshoz tartozó jegyet. Az „Előadás megtekintése” gombra kattintva a virtuális nézőtérre érkezik.
Milyen eszközön tudom megnézni az előadást és milyen internet-kapcsolatra van szükségem?
Az alábbi eszközökön tudja megnézni online előadásainkat:
- okostelefon
- tablet /iPad
- laptop
- asztali gép
- okostévé*
*Az okostévék különböző típusai eltérő operációs rendszerekkel rendelkeznek, így változó, hogy alkalmas-e a készülék az online előadások lejátszására. Ha a közvetlen lejátszás nem működik, HDMI kábel segítségével a tévét össze lehet kötni a laptoppal/számítógéppel, illetve a "Csatlakozás vezeték nélküli megjelenítőeszközhöz" funkcióval tükrözhető a számítógép képe a tévére.
A https://madachszinhaz.hu/technikai-kovetelmenyek oldalunkon található videóra kattintva ellenőrizheti, hogy eszköze és böngészője alkalmas-e a színpadON előadásainak a lejátszásra.
Online előadásainkat Full HD (1920x1080) felbontásban közvetítjük, ezért javasoljuk, hogy ezt a beállítást válasszák eszközükön. Ezt az értéket a lejátszó jobb alsó sarkában található kis HD gombra kattintva állíthatják be. Alacsonyabb beállításnál számítani kell a kép élességének csökkenésére. A beállítás kb. 10-15 mp múlva válik láthatóvá.
Mit a teendőm, ha a böngésző hibaüzenetet mutat?
Ellenőrizze, hogy támogatott böngészőt használ-e. Ezt követően próbálkozzon meg az Előzmények törlésével, beleértve a gyorsítótár (cache) és a cookie-k törlését, és próbálja meg ismét a lejátszást.
Mi a teendő, ha az előadás megtekintése közben probléma merül fel a kép- vagy a hangminőséggel, nem látható a lejátszó, vagy megáll a közvetítés?
A felmerülő problémákat legtöbbször a gyenge internetkapcsolat okozza.
Lehetőségek:
1. A Ctrl és F5 billentyűkkel frissítse a képernyőt, vagy indítsa újra a böngészőt, illetve ellenőrizze az internetkapcsolat állapotát.
2. Ha routert használ, és a probléma nem szűnik meg, húzza ki a hálózatból a routert néhány percre, majd csatlakoztassa újra.
3. Váltson wifiről kábelcsatlakozásra, illetve állítsa le az egyéb internetes alkalmazásokat.
Mi a teendő, ha a közvetítés hangja nem jól hallható?
Ez főleg laptopok esetében fordul elő - néhány laptop típus hangszórója nem megfelelő, ilyen esetben érdemes fülhallgatót használni, illetve a lejátszón és a gépen is be kell állítani a hangot.
„Visszhangzik” a közvetítés
A jelenség oka, hogy egymást követően többször megnyitották az oldalt. Érdemes ilyenkor bezárni a böngészőt, és elölről kezdeni a bejelentkezést.
Előadás közben hogy lehet bezárni a chat ablakot?
A lejátszó jobb alsó sarkában a HD ikon mellett található kétirányú nyíllal lehet teljes képernyőre váltani. Ebben az esetben a chat ablak nem látszik.
/
Fotó:
Bármilyen IP címről meg lehet nézni az előadásokat?
Magyarországról és külföldről egyaránt megtekinthetők a színpadON előadásaink.
Hogyan tudok fizetni?
Érvényes, fedezettel bíró és internetes fizetésre alkalmas bankkártyával.
A jegyvásárlást követően van lehetőségem elállni és visszakapni a pénzem?
A jegyvásárlás előtt kérjük, alaposan fontolja meg vásárlási szándékát, mert a jegyvásárlást követően nem áll módunkban jegyet visszaváltani.
Jegyvásárlásomról tudok számlát kérni?
Igen. Fizetési adatai megadását követően jelölje be a „Vásárlásomról szeretnék kérni számlát” lehetőséget. A számlát a sikeres jegyvásárlást követően rendszerünk kiküldi az email címére. Utólagos számlaigénylésre nincs mód.
Kell-e regisztrálnom a jegyvásárláshoz?
Regisztráció nélkül is lehetőség van jegyvásárlásra, illetve beléphet Facebook vagy Google fiókjával is. Az utóbbi két esetben a jegy és a nyugta/számla arra az email címre érkezik, ami a Facebook vagy a Google fiókjához van rendelve.
A regisztráció előnye, hogy adatait csak egyszer kell megadnia, a regisztrációt követően pedig létrejön az Ön színpadON fiókja, ahol megvásárolt jegyei mellett az Ajándékozás funkció is a rendelkezésére áll.
Hogyan kapom meg a jegyemet?
A sikeres vásárlást követően kiküldjük a jegyet tartalmazó emailt a vásárlás során megadott e-mail címre.
Mi történik, ha mégsem kapok visszaigazoló e-mailt, benne a jegyemmel?
Kérjük, nézze meg, hogy a jegyet tartalmazó visszaigazoló email nem került-e a „Spam” vagy „Promóció” mappába. Ha Google vagy Facebook fiókkal vásárolt, akkor az ezekhez kapcsolt email címére fog érkezni a jegye, amely eltérhet a jelenleg használt email címétől. Előfordulhat az is, hogy email címét elgépeli, ezért kérjük, mindig ellenőrizze le, hogy a megfelelő email címet írta-e be. Ha regisztrált, a jegyeit megtalálja a regisztráció során létrejött fiókjában is.
Megvettem a jegyet. Hogyan jutok a virtuális nézőtérre?
Az előadásaink a meghirdetett időpont előtt fél órával válnak elérhetővé.
Belépési lehetőségek:
1. Az emailben található „Tovább az előadásra” gombra klikkelve bejut a Madách Színház weboldalára, ahol érvényesítheti a jegyét az a „Jegy érvényesítése” gombbal. Ezt követően megérkezik a virtuális nézőtérre.
2. Amennyiben valamilyen okból a „Tovább az előadásra” gomb nem él, másolja be böngészőjébe a jegy linkjét, és a megjelenő ablakban érvényesítse jegyét.
3. Amennyiben az első vagy a második esetben a felugró oldalon üresen találja az azonosító mezőjét, az emailből kimásolva beillesztheti és érvényesítheti azt.
4. Lépjen be fiókjába a regisztráció során megadott adatokkal, és a „Jegyeim” linkre kattintva válassza ki az aktuális előadáshoz tartozó jegyet. Az „Előadás megtekintése” gombra kattintva a virtuális nézőtérre érkezik.
Milyen eszközön tudom megnézni az előadást és milyen internet-kapcsolatra van szükségem?
Az alábbi eszközökön tudja megnézni online előadásainkat:
- okostelefon
- tablet /iPad
- laptop
- asztali gép
- okostévé*
*Az okostévék különböző típusai eltérő operációs rendszerekkel rendelkeznek, így változó, hogy alkalmas-e a készülék az online előadások lejátszására. Ha a közvetlen lejátszás nem működik, HDMI kábel segítségével a tévét össze lehet kötni a laptoppal/számítógéppel, illetve a "Csatlakozás vezeték nélküli megjelenítőeszközhöz" funkcióval tükrözhető a számítógép képe a tévére.
A https://madachszinhaz.hu/technikai-kovetelmenyek oldalunkon található videóra kattintva ellenőrizheti, hogy eszköze és böngészője alkalmas-e a színpadON előadásainak a lejátszásra.
Online előadásainkat Full HD (1920x1080) felbontásban közvetítjük, ezért javasoljuk, hogy ezt a beállítást válasszák eszközükön. Ezt az értéket a lejátszó jobb alsó sarkában található kis HD gombra kattintva állíthatják be. Alacsonyabb beállításnál számítani kell a kép élességének csökkenésére. A beállítás kb. 10-15 mp múlva válik láthatóvá.
Mit a teendőm, ha a böngésző hibaüzenetet mutat?
Ellenőrizze, hogy támogatott böngészőt használ-e. Ezt követően próbálkozzon meg az Előzmények törlésével, beleértve a gyorsítótár (cache) és a cookie-k törlését, és próbálja meg ismét a lejátszást.
Mi a teendő, ha az előadás megtekintése közben probléma merül fel a kép- vagy a hangminőséggel, nem látható a lejátszó, vagy megáll a közvetítés?
A felmerülő problémákat legtöbbször a gyenge internetkapcsolat okozza.
Lehetőségek:
1. A Ctrl és F5 billentyűkkel frissítse a képernyőt, vagy indítsa újra a böngészőt, illetve ellenőrizze az internetkapcsolat állapotát.
2. Ha routert használ, és a probléma nem szűnik meg, húzza ki a hálózatból a routert néhány percre, majd csatlakoztassa újra.
3. Váltson wifiről kábelcsatlakozásra, illetve állítsa le az egyéb internetes alkalmazásokat.
Mi a teendő, ha a közvetítés hangja nem jól hallható?
Ez főleg laptopok esetében fordul elő - néhány laptop típus hangszórója nem megfelelő, ilyen esetben érdemes fülhallgatót használni, illetve a lejátszón és a gépen is be kell állítani a hangot.
„Visszhangzik” a közvetítés
A jelenség oka, hogy egymást követően többször megnyitották az oldalt. Érdemes ilyenkor bezárni a böngészőt, és elölről kezdeni a bejelentkezést.
Előadás közben hogy lehet bezárni a chat ablakot?
A lejátszó jobb alsó sarkában a HD ikon mellett található kétirányú nyíllal lehet teljes képernyőre váltani. Ebben az esetben a chat ablak nem látszik.
/
Fotó:
Hogyan tudok fizetni?
Érvényes, fedezettel bíró és internetes fizetésre alkalmas bankkártyával.
A jegyvásárlást követően van lehetőségem elállni és visszakapni a pénzem?
A jegyvásárlás előtt kérjük, alaposan fontolja meg vásárlási szándékát, mert a jegyvásárlást követően nem áll módunkban jegyet visszaváltani.
Jegyvásárlásomról tudok számlát kérni?
Igen. Fizetési adatai megadását követően jelölje be a „Vásárlásomról szeretnék kérni számlát” lehetőséget. A számlát a sikeres jegyvásárlást követően rendszerünk kiküldi az email címére. Utólagos számlaigénylésre nincs mód.
Kell-e regisztrálnom a jegyvásárláshoz?
Regisztráció nélkül is lehetőség van jegyvásárlásra, illetve beléphet Facebook vagy Google fiókjával is. Az utóbbi két esetben a jegy és a nyugta/számla arra az email címre érkezik, ami a Facebook vagy a Google fiókjához van rendelve.
A regisztráció előnye, hogy adatait csak egyszer kell megadnia, a regisztrációt követően pedig létrejön az Ön színpadON fiókja, ahol megvásárolt jegyei mellett az Ajándékozás funkció is a rendelkezésére áll.
Hogyan kapom meg a jegyemet?
A sikeres vásárlást követően kiküldjük a jegyet tartalmazó emailt a vásárlás során megadott e-mail címre.
Mi történik, ha mégsem kapok visszaigazoló e-mailt, benne a jegyemmel?
Kérjük, nézze meg, hogy a jegyet tartalmazó visszaigazoló email nem került-e a „Spam” vagy „Promóció” mappába. Ha Google vagy Facebook fiókkal vásárolt, akkor az ezekhez kapcsolt email címére fog érkezni a jegye, amely eltérhet a jelenleg használt email címétől. Előfordulhat az is, hogy email címét elgépeli, ezért kérjük, mindig ellenőrizze le, hogy a megfelelő email címet írta-e be. Ha regisztrált, a jegyeit megtalálja a regisztráció során létrejött fiókjában is.
Megvettem a jegyet. Hogyan jutok a virtuális nézőtérre?
Az előadásaink a meghirdetett időpont előtt fél órával válnak elérhetővé.
Belépési lehetőségek:
1. Az emailben található „Tovább az előadásra” gombra klikkelve bejut a Madách Színház weboldalára, ahol érvényesítheti a jegyét az a „Jegy érvényesítése” gombbal. Ezt követően megérkezik a virtuális nézőtérre.
2. Amennyiben valamilyen okból a „Tovább az előadásra” gomb nem él, másolja be böngészőjébe a jegy linkjét, és a megjelenő ablakban érvényesítse jegyét.
3. Amennyiben az első vagy a második esetben a felugró oldalon üresen találja az azonosító mezőjét, az emailből kimásolva beillesztheti és érvényesítheti azt.
4. Lépjen be fiókjába a regisztráció során megadott adatokkal, és a „Jegyeim” linkre kattintva válassza ki az aktuális előadáshoz tartozó jegyet. Az „Előadás megtekintése” gombra kattintva a virtuális nézőtérre érkezik.
Milyen eszközön tudom megnézni az előadást és milyen internet-kapcsolatra van szükségem?
Az alábbi eszközökön tudja megnézni online előadásainkat:
- okostelefon
- tablet /iPad
- laptop
- asztali gép
- okostévé*
*Az okostévék különböző típusai eltérő operációs rendszerekkel rendelkeznek, így változó, hogy alkalmas-e a készülék az online előadások lejátszására. Ha a közvetlen lejátszás nem működik, HDMI kábel segítségével a tévét össze lehet kötni a laptoppal/számítógéppel, illetve a "Csatlakozás vezeték nélküli megjelenítőeszközhöz" funkcióval tükrözhető a számítógép képe a tévére.
A https://madachszinhaz.hu/technikai-kovetelmenyek oldalunkon található videóra kattintva ellenőrizheti, hogy eszköze és böngészője alkalmas-e a színpadON előadásainak a lejátszásra.
Online előadásainkat Full HD (1920x1080) felbontásban közvetítjük, ezért javasoljuk, hogy ezt a beállítást válasszák eszközükön. Ezt az értéket a lejátszó jobb alsó sarkában található kis HD gombra kattintva állíthatják be. Alacsonyabb beállításnál számítani kell a kép élességének csökkenésére. A beállítás kb. 10-15 mp múlva válik láthatóvá.
Mit a teendőm, ha a böngésző hibaüzenetet mutat?
Ellenőrizze, hogy támogatott böngészőt használ-e. Ezt követően próbálkozzon meg az Előzmények törlésével, beleértve a gyorsítótár (cache) és a cookie-k törlését, és próbálja meg ismét a lejátszást.
Mi a teendő, ha az előadás megtekintése közben probléma merül fel a kép- vagy a hangminőséggel, nem látható a lejátszó, vagy megáll a közvetítés?
A felmerülő problémákat legtöbbször a gyenge internetkapcsolat okozza.
Lehetőségek:
1. A Ctrl és F5 billentyűkkel frissítse a képernyőt, vagy indítsa újra a böngészőt, illetve ellenőrizze az internetkapcsolat állapotát.
2. Ha routert használ, és a probléma nem szűnik meg, húzza ki a hálózatból a routert néhány percre, majd csatlakoztassa újra.
3. Váltson wifiről kábelcsatlakozásra, illetve állítsa le az egyéb internetes alkalmazásokat.
Mi a teendő, ha a közvetítés hangja nem jól hallható?
Ez főleg laptopok esetében fordul elő - néhány laptop típus hangszórója nem megfelelő, ilyen esetben érdemes fülhallgatót használni, illetve a lejátszón és a gépen is be kell állítani a hangot.
„Visszhangzik” a közvetítés
A jelenség oka, hogy egymást követően többször megnyitották az oldalt. Érdemes ilyenkor bezárni a böngészőt, és elölről kezdeni a bejelentkezést.
Előadás közben hogy lehet bezárni a chat ablakot?
A lejátszó jobb alsó sarkában a HD ikon mellett található kétirányú nyíllal lehet teljes képernyőre váltani. Ebben az esetben a chat ablak nem látszik.
/
Fotó:
A jegyvásárlást követően van lehetőségem elállni és visszakapni a pénzem?
A jegyvásárlás előtt kérjük, alaposan fontolja meg vásárlási szándékát, mert a jegyvásárlást követően nem áll módunkban jegyet visszaváltani.
Jegyvásárlásomról tudok számlát kérni?
Igen. Fizetési adatai megadását követően jelölje be a „Vásárlásomról szeretnék kérni számlát” lehetőséget. A számlát a sikeres jegyvásárlást követően rendszerünk kiküldi az email címére. Utólagos számlaigénylésre nincs mód.
Kell-e regisztrálnom a jegyvásárláshoz?
Regisztráció nélkül is lehetőség van jegyvásárlásra, illetve beléphet Facebook vagy Google fiókjával is. Az utóbbi két esetben a jegy és a nyugta/számla arra az email címre érkezik, ami a Facebook vagy a Google fiókjához van rendelve.
A regisztráció előnye, hogy adatait csak egyszer kell megadnia, a regisztrációt követően pedig létrejön az Ön színpadON fiókja, ahol megvásárolt jegyei mellett az Ajándékozás funkció is a rendelkezésére áll.
Hogyan kapom meg a jegyemet?
A sikeres vásárlást követően kiküldjük a jegyet tartalmazó emailt a vásárlás során megadott e-mail címre.
Mi történik, ha mégsem kapok visszaigazoló e-mailt, benne a jegyemmel?
Kérjük, nézze meg, hogy a jegyet tartalmazó visszaigazoló email nem került-e a „Spam” vagy „Promóció” mappába. Ha Google vagy Facebook fiókkal vásárolt, akkor az ezekhez kapcsolt email címére fog érkezni a jegye, amely eltérhet a jelenleg használt email címétől. Előfordulhat az is, hogy email címét elgépeli, ezért kérjük, mindig ellenőrizze le, hogy a megfelelő email címet írta-e be. Ha regisztrált, a jegyeit megtalálja a regisztráció során létrejött fiókjában is.
Megvettem a jegyet. Hogyan jutok a virtuális nézőtérre?
Az előadásaink a meghirdetett időpont előtt fél órával válnak elérhetővé.
Belépési lehetőségek:
1. Az emailben található „Tovább az előadásra” gombra klikkelve bejut a Madách Színház weboldalára, ahol érvényesítheti a jegyét az a „Jegy érvényesítése” gombbal. Ezt követően megérkezik a virtuális nézőtérre.
2. Amennyiben valamilyen okból a „Tovább az előadásra” gomb nem él, másolja be böngészőjébe a jegy linkjét, és a megjelenő ablakban érvényesítse jegyét.
3. Amennyiben az első vagy a második esetben a felugró oldalon üresen találja az azonosító mezőjét, az emailből kimásolva beillesztheti és érvényesítheti azt.
4. Lépjen be fiókjába a regisztráció során megadott adatokkal, és a „Jegyeim” linkre kattintva válassza ki az aktuális előadáshoz tartozó jegyet. Az „Előadás megtekintése” gombra kattintva a virtuális nézőtérre érkezik.
Milyen eszközön tudom megnézni az előadást és milyen internet-kapcsolatra van szükségem?
Az alábbi eszközökön tudja megnézni online előadásainkat:
- okostelefon
- tablet /iPad
- laptop
- asztali gép
- okostévé*
*Az okostévék különböző típusai eltérő operációs rendszerekkel rendelkeznek, így változó, hogy alkalmas-e a készülék az online előadások lejátszására. Ha a közvetlen lejátszás nem működik, HDMI kábel segítségével a tévét össze lehet kötni a laptoppal/számítógéppel, illetve a "Csatlakozás vezeték nélküli megjelenítőeszközhöz" funkcióval tükrözhető a számítógép képe a tévére.
A https://madachszinhaz.hu/technikai-kovetelmenyek oldalunkon található videóra kattintva ellenőrizheti, hogy eszköze és böngészője alkalmas-e a színpadON előadásainak a lejátszásra.
Online előadásainkat Full HD (1920x1080) felbontásban közvetítjük, ezért javasoljuk, hogy ezt a beállítást válasszák eszközükön. Ezt az értéket a lejátszó jobb alsó sarkában található kis HD gombra kattintva állíthatják be. Alacsonyabb beállításnál számítani kell a kép élességének csökkenésére. A beállítás kb. 10-15 mp múlva válik láthatóvá.
Mit a teendőm, ha a böngésző hibaüzenetet mutat?
Ellenőrizze, hogy támogatott böngészőt használ-e. Ezt követően próbálkozzon meg az Előzmények törlésével, beleértve a gyorsítótár (cache) és a cookie-k törlését, és próbálja meg ismét a lejátszást.
Mi a teendő, ha az előadás megtekintése közben probléma merül fel a kép- vagy a hangminőséggel, nem látható a lejátszó, vagy megáll a közvetítés?
A felmerülő problémákat legtöbbször a gyenge internetkapcsolat okozza.
Lehetőségek:
1. A Ctrl és F5 billentyűkkel frissítse a képernyőt, vagy indítsa újra a böngészőt, illetve ellenőrizze az internetkapcsolat állapotát.
2. Ha routert használ, és a probléma nem szűnik meg, húzza ki a hálózatból a routert néhány percre, majd csatlakoztassa újra.
3. Váltson wifiről kábelcsatlakozásra, illetve állítsa le az egyéb internetes alkalmazásokat.
Mi a teendő, ha a közvetítés hangja nem jól hallható?
Ez főleg laptopok esetében fordul elő - néhány laptop típus hangszórója nem megfelelő, ilyen esetben érdemes fülhallgatót használni, illetve a lejátszón és a gépen is be kell állítani a hangot.
„Visszhangzik” a közvetítés
A jelenség oka, hogy egymást követően többször megnyitották az oldalt. Érdemes ilyenkor bezárni a böngészőt, és elölről kezdeni a bejelentkezést.
Előadás közben hogy lehet bezárni a chat ablakot?
A lejátszó jobb alsó sarkában a HD ikon mellett található kétirányú nyíllal lehet teljes képernyőre váltani. Ebben az esetben a chat ablak nem látszik.
/
Fotó:
Jegyvásárlásomról tudok számlát kérni?
Igen. Fizetési adatai megadását követően jelölje be a „Vásárlásomról szeretnék kérni számlát” lehetőséget. A számlát a sikeres jegyvásárlást követően rendszerünk kiküldi az email címére. Utólagos számlaigénylésre nincs mód.
Kell-e regisztrálnom a jegyvásárláshoz?
Regisztráció nélkül is lehetőség van jegyvásárlásra, illetve beléphet Facebook vagy Google fiókjával is. Az utóbbi két esetben a jegy és a nyugta/számla arra az email címre érkezik, ami a Facebook vagy a Google fiókjához van rendelve.
A regisztráció előnye, hogy adatait csak egyszer kell megadnia, a regisztrációt követően pedig létrejön az Ön színpadON fiókja, ahol megvásárolt jegyei mellett az Ajándékozás funkció is a rendelkezésére áll.
Hogyan kapom meg a jegyemet?
A sikeres vásárlást követően kiküldjük a jegyet tartalmazó emailt a vásárlás során megadott e-mail címre.
Mi történik, ha mégsem kapok visszaigazoló e-mailt, benne a jegyemmel?
Kérjük, nézze meg, hogy a jegyet tartalmazó visszaigazoló email nem került-e a „Spam” vagy „Promóció” mappába. Ha Google vagy Facebook fiókkal vásárolt, akkor az ezekhez kapcsolt email címére fog érkezni a jegye, amely eltérhet a jelenleg használt email címétől. Előfordulhat az is, hogy email címét elgépeli, ezért kérjük, mindig ellenőrizze le, hogy a megfelelő email címet írta-e be. Ha regisztrált, a jegyeit megtalálja a regisztráció során létrejött fiókjában is.
Megvettem a jegyet. Hogyan jutok a virtuális nézőtérre?
Az előadásaink a meghirdetett időpont előtt fél órával válnak elérhetővé.
Belépési lehetőségek:
1. Az emailben található „Tovább az előadásra” gombra klikkelve bejut a Madách Színház weboldalára, ahol érvényesítheti a jegyét az a „Jegy érvényesítése” gombbal. Ezt követően megérkezik a virtuális nézőtérre.
2. Amennyiben valamilyen okból a „Tovább az előadásra” gomb nem él, másolja be böngészőjébe a jegy linkjét, és a megjelenő ablakban érvényesítse jegyét.
3. Amennyiben az első vagy a második esetben a felugró oldalon üresen találja az azonosító mezőjét, az emailből kimásolva beillesztheti és érvényesítheti azt.
4. Lépjen be fiókjába a regisztráció során megadott adatokkal, és a „Jegyeim” linkre kattintva válassza ki az aktuális előadáshoz tartozó jegyet. Az „Előadás megtekintése” gombra kattintva a virtuális nézőtérre érkezik.
Milyen eszközön tudom megnézni az előadást és milyen internet-kapcsolatra van szükségem?
Az alábbi eszközökön tudja megnézni online előadásainkat:
- okostelefon
- tablet /iPad
- laptop
- asztali gép
- okostévé*
*Az okostévék különböző típusai eltérő operációs rendszerekkel rendelkeznek, így változó, hogy alkalmas-e a készülék az online előadások lejátszására. Ha a közvetlen lejátszás nem működik, HDMI kábel segítségével a tévét össze lehet kötni a laptoppal/számítógéppel, illetve a "Csatlakozás vezeték nélküli megjelenítőeszközhöz" funkcióval tükrözhető a számítógép képe a tévére.
A https://madachszinhaz.hu/technikai-kovetelmenyek oldalunkon található videóra kattintva ellenőrizheti, hogy eszköze és böngészője alkalmas-e a színpadON előadásainak a lejátszásra.
Online előadásainkat Full HD (1920x1080) felbontásban közvetítjük, ezért javasoljuk, hogy ezt a beállítást válasszák eszközükön. Ezt az értéket a lejátszó jobb alsó sarkában található kis HD gombra kattintva állíthatják be. Alacsonyabb beállításnál számítani kell a kép élességének csökkenésére. A beállítás kb. 10-15 mp múlva válik láthatóvá.
Mit a teendőm, ha a böngésző hibaüzenetet mutat?
Ellenőrizze, hogy támogatott böngészőt használ-e. Ezt követően próbálkozzon meg az Előzmények törlésével, beleértve a gyorsítótár (cache) és a cookie-k törlését, és próbálja meg ismét a lejátszást.
Mi a teendő, ha az előadás megtekintése közben probléma merül fel a kép- vagy a hangminőséggel, nem látható a lejátszó, vagy megáll a közvetítés?
A felmerülő problémákat legtöbbször a gyenge internetkapcsolat okozza.
Lehetőségek:
1. A Ctrl és F5 billentyűkkel frissítse a képernyőt, vagy indítsa újra a böngészőt, illetve ellenőrizze az internetkapcsolat állapotát.
2. Ha routert használ, és a probléma nem szűnik meg, húzza ki a hálózatból a routert néhány percre, majd csatlakoztassa újra.
3. Váltson wifiről kábelcsatlakozásra, illetve állítsa le az egyéb internetes alkalmazásokat.
Mi a teendő, ha a közvetítés hangja nem jól hallható?
Ez főleg laptopok esetében fordul elő - néhány laptop típus hangszórója nem megfelelő, ilyen esetben érdemes fülhallgatót használni, illetve a lejátszón és a gépen is be kell állítani a hangot.
„Visszhangzik” a közvetítés
A jelenség oka, hogy egymást követően többször megnyitották az oldalt. Érdemes ilyenkor bezárni a böngészőt, és elölről kezdeni a bejelentkezést.
Előadás közben hogy lehet bezárni a chat ablakot?
A lejátszó jobb alsó sarkában a HD ikon mellett található kétirányú nyíllal lehet teljes képernyőre váltani. Ebben az esetben a chat ablak nem látszik.
/
Fotó:
Kell-e regisztrálnom a jegyvásárláshoz?
Regisztráció nélkül is lehetőség van jegyvásárlásra, illetve beléphet Facebook vagy Google fiókjával is. Az utóbbi két esetben a jegy és a nyugta/számla arra az email címre érkezik, ami a Facebook vagy a Google fiókjához van rendelve.
A regisztráció előnye, hogy adatait csak egyszer kell megadnia, a regisztrációt követően pedig létrejön az Ön színpadON fiókja, ahol megvásárolt jegyei mellett az Ajándékozás funkció is a rendelkezésére áll.
Hogyan kapom meg a jegyemet?
A sikeres vásárlást követően kiküldjük a jegyet tartalmazó emailt a vásárlás során megadott e-mail címre.
Mi történik, ha mégsem kapok visszaigazoló e-mailt, benne a jegyemmel?
Kérjük, nézze meg, hogy a jegyet tartalmazó visszaigazoló email nem került-e a „Spam” vagy „Promóció” mappába. Ha Google vagy Facebook fiókkal vásárolt, akkor az ezekhez kapcsolt email címére fog érkezni a jegye, amely eltérhet a jelenleg használt email címétől. Előfordulhat az is, hogy email címét elgépeli, ezért kérjük, mindig ellenőrizze le, hogy a megfelelő email címet írta-e be. Ha regisztrált, a jegyeit megtalálja a regisztráció során létrejött fiókjában is.
Megvettem a jegyet. Hogyan jutok a virtuális nézőtérre?
Az előadásaink a meghirdetett időpont előtt fél órával válnak elérhetővé.
Belépési lehetőségek:
1. Az emailben található „Tovább az előadásra” gombra klikkelve bejut a Madách Színház weboldalára, ahol érvényesítheti a jegyét az a „Jegy érvényesítése” gombbal. Ezt követően megérkezik a virtuális nézőtérre.
2. Amennyiben valamilyen okból a „Tovább az előadásra” gomb nem él, másolja be böngészőjébe a jegy linkjét, és a megjelenő ablakban érvényesítse jegyét.
3. Amennyiben az első vagy a második esetben a felugró oldalon üresen találja az azonosító mezőjét, az emailből kimásolva beillesztheti és érvényesítheti azt.
4. Lépjen be fiókjába a regisztráció során megadott adatokkal, és a „Jegyeim” linkre kattintva válassza ki az aktuális előadáshoz tartozó jegyet. Az „Előadás megtekintése” gombra kattintva a virtuális nézőtérre érkezik.
Milyen eszközön tudom megnézni az előadást és milyen internet-kapcsolatra van szükségem?
Az alábbi eszközökön tudja megnézni online előadásainkat:
- okostelefon
- tablet /iPad
- laptop
- asztali gép
- okostévé*
*Az okostévék különböző típusai eltérő operációs rendszerekkel rendelkeznek, így változó, hogy alkalmas-e a készülék az online előadások lejátszására. Ha a közvetlen lejátszás nem működik, HDMI kábel segítségével a tévét össze lehet kötni a laptoppal/számítógéppel, illetve a "Csatlakozás vezeték nélküli megjelenítőeszközhöz" funkcióval tükrözhető a számítógép képe a tévére.
A https://madachszinhaz.hu/technikai-kovetelmenyek oldalunkon található videóra kattintva ellenőrizheti, hogy eszköze és böngészője alkalmas-e a színpadON előadásainak a lejátszásra.
Online előadásainkat Full HD (1920x1080) felbontásban közvetítjük, ezért javasoljuk, hogy ezt a beállítást válasszák eszközükön. Ezt az értéket a lejátszó jobb alsó sarkában található kis HD gombra kattintva állíthatják be. Alacsonyabb beállításnál számítani kell a kép élességének csökkenésére. A beállítás kb. 10-15 mp múlva válik láthatóvá.
Mit a teendőm, ha a böngésző hibaüzenetet mutat?
Ellenőrizze, hogy támogatott böngészőt használ-e. Ezt követően próbálkozzon meg az Előzmények törlésével, beleértve a gyorsítótár (cache) és a cookie-k törlését, és próbálja meg ismét a lejátszást.
Mi a teendő, ha az előadás megtekintése közben probléma merül fel a kép- vagy a hangminőséggel, nem látható a lejátszó, vagy megáll a közvetítés?
A felmerülő problémákat legtöbbször a gyenge internetkapcsolat okozza.
Lehetőségek:
1. A Ctrl és F5 billentyűkkel frissítse a képernyőt, vagy indítsa újra a böngészőt, illetve ellenőrizze az internetkapcsolat állapotát.
2. Ha routert használ, és a probléma nem szűnik meg, húzza ki a hálózatból a routert néhány percre, majd csatlakoztassa újra.
3. Váltson wifiről kábelcsatlakozásra, illetve állítsa le az egyéb internetes alkalmazásokat.
Mi a teendő, ha a közvetítés hangja nem jól hallható?
Ez főleg laptopok esetében fordul elő - néhány laptop típus hangszórója nem megfelelő, ilyen esetben érdemes fülhallgatót használni, illetve a lejátszón és a gépen is be kell állítani a hangot.
„Visszhangzik” a közvetítés
A jelenség oka, hogy egymást követően többször megnyitották az oldalt. Érdemes ilyenkor bezárni a böngészőt, és elölről kezdeni a bejelentkezést.
Előadás közben hogy lehet bezárni a chat ablakot?
A lejátszó jobb alsó sarkában a HD ikon mellett található kétirányú nyíllal lehet teljes képernyőre váltani. Ebben az esetben a chat ablak nem látszik.
/
Fotó:
Hogyan kapom meg a jegyemet?
A sikeres vásárlást követően kiküldjük a jegyet tartalmazó emailt a vásárlás során megadott e-mail címre.
Mi történik, ha mégsem kapok visszaigazoló e-mailt, benne a jegyemmel?
Kérjük, nézze meg, hogy a jegyet tartalmazó visszaigazoló email nem került-e a „Spam” vagy „Promóció” mappába. Ha Google vagy Facebook fiókkal vásárolt, akkor az ezekhez kapcsolt email címére fog érkezni a jegye, amely eltérhet a jelenleg használt email címétől. Előfordulhat az is, hogy email címét elgépeli, ezért kérjük, mindig ellenőrizze le, hogy a megfelelő email címet írta-e be. Ha regisztrált, a jegyeit megtalálja a regisztráció során létrejött fiókjában is.
Megvettem a jegyet. Hogyan jutok a virtuális nézőtérre?
Az előadásaink a meghirdetett időpont előtt fél órával válnak elérhetővé.
Belépési lehetőségek:
1. Az emailben található „Tovább az előadásra” gombra klikkelve bejut a Madách Színház weboldalára, ahol érvényesítheti a jegyét az a „Jegy érvényesítése” gombbal. Ezt követően megérkezik a virtuális nézőtérre.
2. Amennyiben valamilyen okból a „Tovább az előadásra” gomb nem él, másolja be böngészőjébe a jegy linkjét, és a megjelenő ablakban érvényesítse jegyét.
3. Amennyiben az első vagy a második esetben a felugró oldalon üresen találja az azonosító mezőjét, az emailből kimásolva beillesztheti és érvényesítheti azt.
4. Lépjen be fiókjába a regisztráció során megadott adatokkal, és a „Jegyeim” linkre kattintva válassza ki az aktuális előadáshoz tartozó jegyet. Az „Előadás megtekintése” gombra kattintva a virtuális nézőtérre érkezik.
Milyen eszközön tudom megnézni az előadást és milyen internet-kapcsolatra van szükségem?
Az alábbi eszközökön tudja megnézni online előadásainkat:
- okostelefon
- tablet /iPad
- laptop
- asztali gép
- okostévé*
*Az okostévék különböző típusai eltérő operációs rendszerekkel rendelkeznek, így változó, hogy alkalmas-e a készülék az online előadások lejátszására. Ha a közvetlen lejátszás nem működik, HDMI kábel segítségével a tévét össze lehet kötni a laptoppal/számítógéppel, illetve a "Csatlakozás vezeték nélküli megjelenítőeszközhöz" funkcióval tükrözhető a számítógép képe a tévére.
A https://madachszinhaz.hu/technikai-kovetelmenyek oldalunkon található videóra kattintva ellenőrizheti, hogy eszköze és böngészője alkalmas-e a színpadON előadásainak a lejátszásra.
Online előadásainkat Full HD (1920x1080) felbontásban közvetítjük, ezért javasoljuk, hogy ezt a beállítást válasszák eszközükön. Ezt az értéket a lejátszó jobb alsó sarkában található kis HD gombra kattintva állíthatják be. Alacsonyabb beállításnál számítani kell a kép élességének csökkenésére. A beállítás kb. 10-15 mp múlva válik láthatóvá.
Mit a teendőm, ha a böngésző hibaüzenetet mutat?
Ellenőrizze, hogy támogatott böngészőt használ-e. Ezt követően próbálkozzon meg az Előzmények törlésével, beleértve a gyorsítótár (cache) és a cookie-k törlését, és próbálja meg ismét a lejátszást.
Mi a teendő, ha az előadás megtekintése közben probléma merül fel a kép- vagy a hangminőséggel, nem látható a lejátszó, vagy megáll a közvetítés?
A felmerülő problémákat legtöbbször a gyenge internetkapcsolat okozza.
Lehetőségek:
1. A Ctrl és F5 billentyűkkel frissítse a képernyőt, vagy indítsa újra a böngészőt, illetve ellenőrizze az internetkapcsolat állapotát.
2. Ha routert használ, és a probléma nem szűnik meg, húzza ki a hálózatból a routert néhány percre, majd csatlakoztassa újra.
3. Váltson wifiről kábelcsatlakozásra, illetve állítsa le az egyéb internetes alkalmazásokat.
Mi a teendő, ha a közvetítés hangja nem jól hallható?
Ez főleg laptopok esetében fordul elő - néhány laptop típus hangszórója nem megfelelő, ilyen esetben érdemes fülhallgatót használni, illetve a lejátszón és a gépen is be kell állítani a hangot.
„Visszhangzik” a közvetítés
A jelenség oka, hogy egymást követően többször megnyitották az oldalt. Érdemes ilyenkor bezárni a böngészőt, és elölről kezdeni a bejelentkezést.
Előadás közben hogy lehet bezárni a chat ablakot?
A lejátszó jobb alsó sarkában a HD ikon mellett található kétirányú nyíllal lehet teljes képernyőre váltani. Ebben az esetben a chat ablak nem látszik.
/
Fotó:
Mi történik, ha mégsem kapok visszaigazoló e-mailt, benne a jegyemmel?
Kérjük, nézze meg, hogy a jegyet tartalmazó visszaigazoló email nem került-e a „Spam” vagy „Promóció” mappába. Ha Google vagy Facebook fiókkal vásárolt, akkor az ezekhez kapcsolt email címére fog érkezni a jegye, amely eltérhet a jelenleg használt email címétől. Előfordulhat az is, hogy email címét elgépeli, ezért kérjük, mindig ellenőrizze le, hogy a megfelelő email címet írta-e be. Ha regisztrált, a jegyeit megtalálja a regisztráció során létrejött fiókjában is.
Megvettem a jegyet. Hogyan jutok a virtuális nézőtérre?
Az előadásaink a meghirdetett időpont előtt fél órával válnak elérhetővé.
Belépési lehetőségek:
1. Az emailben található „Tovább az előadásra” gombra klikkelve bejut a Madách Színház weboldalára, ahol érvényesítheti a jegyét az a „Jegy érvényesítése” gombbal. Ezt követően megérkezik a virtuális nézőtérre.
2. Amennyiben valamilyen okból a „Tovább az előadásra” gomb nem él, másolja be böngészőjébe a jegy linkjét, és a megjelenő ablakban érvényesítse jegyét.
3. Amennyiben az első vagy a második esetben a felugró oldalon üresen találja az azonosító mezőjét, az emailből kimásolva beillesztheti és érvényesítheti azt.
4. Lépjen be fiókjába a regisztráció során megadott adatokkal, és a „Jegyeim” linkre kattintva válassza ki az aktuális előadáshoz tartozó jegyet. Az „Előadás megtekintése” gombra kattintva a virtuális nézőtérre érkezik.
Milyen eszközön tudom megnézni az előadást és milyen internet-kapcsolatra van szükségem?
Az alábbi eszközökön tudja megnézni online előadásainkat:
- okostelefon
- tablet /iPad
- laptop
- asztali gép
- okostévé*
*Az okostévék különböző típusai eltérő operációs rendszerekkel rendelkeznek, így változó, hogy alkalmas-e a készülék az online előadások lejátszására. Ha a közvetlen lejátszás nem működik, HDMI kábel segítségével a tévét össze lehet kötni a laptoppal/számítógéppel, illetve a "Csatlakozás vezeték nélküli megjelenítőeszközhöz" funkcióval tükrözhető a számítógép képe a tévére.
A https://madachszinhaz.hu/technikai-kovetelmenyek oldalunkon található videóra kattintva ellenőrizheti, hogy eszköze és böngészője alkalmas-e a színpadON előadásainak a lejátszásra.
Online előadásainkat Full HD (1920x1080) felbontásban közvetítjük, ezért javasoljuk, hogy ezt a beállítást válasszák eszközükön. Ezt az értéket a lejátszó jobb alsó sarkában található kis HD gombra kattintva állíthatják be. Alacsonyabb beállításnál számítani kell a kép élességének csökkenésére. A beállítás kb. 10-15 mp múlva válik láthatóvá.
Mit a teendőm, ha a böngésző hibaüzenetet mutat?
Ellenőrizze, hogy támogatott böngészőt használ-e. Ezt követően próbálkozzon meg az Előzmények törlésével, beleértve a gyorsítótár (cache) és a cookie-k törlését, és próbálja meg ismét a lejátszást.
Mi a teendő, ha az előadás megtekintése közben probléma merül fel a kép- vagy a hangminőséggel, nem látható a lejátszó, vagy megáll a közvetítés?
A felmerülő problémákat legtöbbször a gyenge internetkapcsolat okozza.
Lehetőségek:
1. A Ctrl és F5 billentyűkkel frissítse a képernyőt, vagy indítsa újra a böngészőt, illetve ellenőrizze az internetkapcsolat állapotát.
2. Ha routert használ, és a probléma nem szűnik meg, húzza ki a hálózatból a routert néhány percre, majd csatlakoztassa újra.
3. Váltson wifiről kábelcsatlakozásra, illetve állítsa le az egyéb internetes alkalmazásokat.
Mi a teendő, ha a közvetítés hangja nem jól hallható?
Ez főleg laptopok esetében fordul elő - néhány laptop típus hangszórója nem megfelelő, ilyen esetben érdemes fülhallgatót használni, illetve a lejátszón és a gépen is be kell állítani a hangot.
„Visszhangzik” a közvetítés
A jelenség oka, hogy egymást követően többször megnyitották az oldalt. Érdemes ilyenkor bezárni a böngészőt, és elölről kezdeni a bejelentkezést.
Előadás közben hogy lehet bezárni a chat ablakot?
A lejátszó jobb alsó sarkában a HD ikon mellett található kétirányú nyíllal lehet teljes képernyőre váltani. Ebben az esetben a chat ablak nem látszik.
/
Fotó:
Megvettem a jegyet. Hogyan jutok a virtuális nézőtérre?
Az előadásaink a meghirdetett időpont előtt fél órával válnak elérhetővé.
Belépési lehetőségek:
1. Az emailben található „Tovább az előadásra” gombra klikkelve bejut a Madách Színház weboldalára, ahol érvényesítheti a jegyét az a „Jegy érvényesítése” gombbal. Ezt követően megérkezik a virtuális nézőtérre.
2. Amennyiben valamilyen okból a „Tovább az előadásra” gomb nem él, másolja be böngészőjébe a jegy linkjét, és a megjelenő ablakban érvényesítse jegyét.
3. Amennyiben az első vagy a második esetben a felugró oldalon üresen találja az azonosító mezőjét, az emailből kimásolva beillesztheti és érvényesítheti azt.
4. Lépjen be fiókjába a regisztráció során megadott adatokkal, és a „Jegyeim” linkre kattintva válassza ki az aktuális előadáshoz tartozó jegyet. Az „Előadás megtekintése” gombra kattintva a virtuális nézőtérre érkezik.
Milyen eszközön tudom megnézni az előadást és milyen internet-kapcsolatra van szükségem?
Az alábbi eszközökön tudja megnézni online előadásainkat:
- okostelefon
- tablet /iPad
- laptop
- asztali gép
- okostévé*
*Az okostévék különböző típusai eltérő operációs rendszerekkel rendelkeznek, így változó, hogy alkalmas-e a készülék az online előadások lejátszására. Ha a közvetlen lejátszás nem működik, HDMI kábel segítségével a tévét össze lehet kötni a laptoppal/számítógéppel, illetve a "Csatlakozás vezeték nélküli megjelenítőeszközhöz" funkcióval tükrözhető a számítógép képe a tévére.
A https://madachszinhaz.hu/technikai-kovetelmenyek oldalunkon található videóra kattintva ellenőrizheti, hogy eszköze és böngészője alkalmas-e a színpadON előadásainak a lejátszásra.
Online előadásainkat Full HD (1920x1080) felbontásban közvetítjük, ezért javasoljuk, hogy ezt a beállítást válasszák eszközükön. Ezt az értéket a lejátszó jobb alsó sarkában található kis HD gombra kattintva állíthatják be. Alacsonyabb beállításnál számítani kell a kép élességének csökkenésére. A beállítás kb. 10-15 mp múlva válik láthatóvá.
Mit a teendőm, ha a böngésző hibaüzenetet mutat?
Ellenőrizze, hogy támogatott böngészőt használ-e. Ezt követően próbálkozzon meg az Előzmények törlésével, beleértve a gyorsítótár (cache) és a cookie-k törlését, és próbálja meg ismét a lejátszást.
Mi a teendő, ha az előadás megtekintése közben probléma merül fel a kép- vagy a hangminőséggel, nem látható a lejátszó, vagy megáll a közvetítés?
A felmerülő problémákat legtöbbször a gyenge internetkapcsolat okozza.
Lehetőségek:
1. A Ctrl és F5 billentyűkkel frissítse a képernyőt, vagy indítsa újra a böngészőt, illetve ellenőrizze az internetkapcsolat állapotát.
2. Ha routert használ, és a probléma nem szűnik meg, húzza ki a hálózatból a routert néhány percre, majd csatlakoztassa újra.
3. Váltson wifiről kábelcsatlakozásra, illetve állítsa le az egyéb internetes alkalmazásokat.
Mi a teendő, ha a közvetítés hangja nem jól hallható?
Ez főleg laptopok esetében fordul elő - néhány laptop típus hangszórója nem megfelelő, ilyen esetben érdemes fülhallgatót használni, illetve a lejátszón és a gépen is be kell állítani a hangot.
„Visszhangzik” a közvetítés
A jelenség oka, hogy egymást követően többször megnyitották az oldalt. Érdemes ilyenkor bezárni a böngészőt, és elölről kezdeni a bejelentkezést.
Előadás közben hogy lehet bezárni a chat ablakot?
A lejátszó jobb alsó sarkában a HD ikon mellett található kétirányú nyíllal lehet teljes képernyőre váltani. Ebben az esetben a chat ablak nem látszik.
/
Fotó:
Milyen eszközön tudom megnézni az előadást és milyen internet-kapcsolatra van szükségem?
Az alábbi eszközökön tudja megnézni online előadásainkat:
- okostelefon
- tablet /iPad
- laptop
- asztali gép
- okostévé*
*Az okostévék különböző típusai eltérő operációs rendszerekkel rendelkeznek, így változó, hogy alkalmas-e a készülék az online előadások lejátszására. Ha a közvetlen lejátszás nem működik, HDMI kábel segítségével a tévét össze lehet kötni a laptoppal/számítógéppel, illetve a "Csatlakozás vezeték nélküli megjelenítőeszközhöz" funkcióval tükrözhető a számítógép képe a tévére.
A https://madachszinhaz.hu/technikai-kovetelmenyek oldalunkon található videóra kattintva ellenőrizheti, hogy eszköze és böngészője alkalmas-e a színpadON előadásainak a lejátszásra.
Online előadásainkat Full HD (1920x1080) felbontásban közvetítjük, ezért javasoljuk, hogy ezt a beállítást válasszák eszközükön. Ezt az értéket a lejátszó jobb alsó sarkában található kis HD gombra kattintva állíthatják be. Alacsonyabb beállításnál számítani kell a kép élességének csökkenésére. A beállítás kb. 10-15 mp múlva válik láthatóvá.
Mit a teendőm, ha a böngésző hibaüzenetet mutat?
Ellenőrizze, hogy támogatott böngészőt használ-e. Ezt követően próbálkozzon meg az Előzmények törlésével, beleértve a gyorsítótár (cache) és a cookie-k törlését, és próbálja meg ismét a lejátszást.
Mi a teendő, ha az előadás megtekintése közben probléma merül fel a kép- vagy a hangminőséggel, nem látható a lejátszó, vagy megáll a közvetítés?
A felmerülő problémákat legtöbbször a gyenge internetkapcsolat okozza.
Lehetőségek:
1. A Ctrl és F5 billentyűkkel frissítse a képernyőt, vagy indítsa újra a böngészőt, illetve ellenőrizze az internetkapcsolat állapotát.
2. Ha routert használ, és a probléma nem szűnik meg, húzza ki a hálózatból a routert néhány percre, majd csatlakoztassa újra.
3. Váltson wifiről kábelcsatlakozásra, illetve állítsa le az egyéb internetes alkalmazásokat.
Mi a teendő, ha a közvetítés hangja nem jól hallható?
Ez főleg laptopok esetében fordul elő - néhány laptop típus hangszórója nem megfelelő, ilyen esetben érdemes fülhallgatót használni, illetve a lejátszón és a gépen is be kell állítani a hangot.
„Visszhangzik” a közvetítés
A jelenség oka, hogy egymást követően többször megnyitották az oldalt. Érdemes ilyenkor bezárni a böngészőt, és elölről kezdeni a bejelentkezést.
Előadás közben hogy lehet bezárni a chat ablakot?
A lejátszó jobb alsó sarkában a HD ikon mellett található kétirányú nyíllal lehet teljes képernyőre váltani. Ebben az esetben a chat ablak nem látszik.
/
Fotó:
Mit a teendőm, ha a böngésző hibaüzenetet mutat?
Ellenőrizze, hogy támogatott böngészőt használ-e. Ezt követően próbálkozzon meg az Előzmények törlésével, beleértve a gyorsítótár (cache) és a cookie-k törlését, és próbálja meg ismét a lejátszást.
Mi a teendő, ha az előadás megtekintése közben probléma merül fel a kép- vagy a hangminőséggel, nem látható a lejátszó, vagy megáll a közvetítés?
A felmerülő problémákat legtöbbször a gyenge internetkapcsolat okozza.
Lehetőségek:
1. A Ctrl és F5 billentyűkkel frissítse a képernyőt, vagy indítsa újra a böngészőt, illetve ellenőrizze az internetkapcsolat állapotát.
2. Ha routert használ, és a probléma nem szűnik meg, húzza ki a hálózatból a routert néhány percre, majd csatlakoztassa újra.
3. Váltson wifiről kábelcsatlakozásra, illetve állítsa le az egyéb internetes alkalmazásokat.
Mi a teendő, ha a közvetítés hangja nem jól hallható?
Ez főleg laptopok esetében fordul elő - néhány laptop típus hangszórója nem megfelelő, ilyen esetben érdemes fülhallgatót használni, illetve a lejátszón és a gépen is be kell állítani a hangot.
„Visszhangzik” a közvetítés
A jelenség oka, hogy egymást követően többször megnyitották az oldalt. Érdemes ilyenkor bezárni a böngészőt, és elölről kezdeni a bejelentkezést.
Előadás közben hogy lehet bezárni a chat ablakot?
A lejátszó jobb alsó sarkában a HD ikon mellett található kétirányú nyíllal lehet teljes képernyőre váltani. Ebben az esetben a chat ablak nem látszik.
Mi a teendő, ha az előadás megtekintése közben probléma merül fel a kép- vagy a hangminőséggel, nem látható a lejátszó, vagy megáll a közvetítés?
A felmerülő problémákat legtöbbször a gyenge internetkapcsolat okozza.
Lehetőségek:
1. A Ctrl és F5 billentyűkkel frissítse a képernyőt, vagy indítsa újra a böngészőt, illetve ellenőrizze az internetkapcsolat állapotát.
2. Ha routert használ, és a probléma nem szűnik meg, húzza ki a hálózatból a routert néhány percre, majd csatlakoztassa újra.
3. Váltson wifiről kábelcsatlakozásra, illetve állítsa le az egyéb internetes alkalmazásokat.
Mi a teendő, ha a közvetítés hangja nem jól hallható?
Ez főleg laptopok esetében fordul elő - néhány laptop típus hangszórója nem megfelelő, ilyen esetben érdemes fülhallgatót használni, illetve a lejátszón és a gépen is be kell állítani a hangot.
„Visszhangzik” a közvetítés
A jelenség oka, hogy egymást követően többször megnyitották az oldalt. Érdemes ilyenkor bezárni a böngészőt, és elölről kezdeni a bejelentkezést.
Előadás közben hogy lehet bezárni a chat ablakot?
A lejátszó jobb alsó sarkában a HD ikon mellett található kétirányú nyíllal lehet teljes képernyőre váltani. Ebben az esetben a chat ablak nem látszik.
Mi a teendő, ha a közvetítés hangja nem jól hallható?
Ez főleg laptopok esetében fordul elő - néhány laptop típus hangszórója nem megfelelő, ilyen esetben érdemes fülhallgatót használni, illetve a lejátszón és a gépen is be kell állítani a hangot.
„Visszhangzik” a közvetítés
A jelenség oka, hogy egymást követően többször megnyitották az oldalt. Érdemes ilyenkor bezárni a böngészőt, és elölről kezdeni a bejelentkezést.
Előadás közben hogy lehet bezárni a chat ablakot?
A lejátszó jobb alsó sarkában a HD ikon mellett található kétirányú nyíllal lehet teljes képernyőre váltani. Ebben az esetben a chat ablak nem látszik.
„Visszhangzik” a közvetítés
A jelenség oka, hogy egymást követően többször megnyitották az oldalt. Érdemes ilyenkor bezárni a böngészőt, és elölről kezdeni a bejelentkezést.
Előadás közben hogy lehet bezárni a chat ablakot?
A lejátszó jobb alsó sarkában a HD ikon mellett található kétirányú nyíllal lehet teljes képernyőre váltani. Ebben az esetben a chat ablak nem látszik.
Előadás közben hogy lehet bezárni a chat ablakot?
A lejátszó jobb alsó sarkában a HD ikon mellett található kétirányú nyíllal lehet teljes képernyőre váltani. Ebben az esetben a chat ablak nem látszik.